Συσχετισμοί ΝΔ - κεντροδεξιάς

Οι μεγαλοαπατεώνες της ΝΔ προσπαθούν να πείσουν τον αφελή κοσμάκη ότι κεντροδεξιά και ΝΔ είναι το ίδιο και το αυτό. Δημοσιεύω τον παρακάτω πίνακα για να φανούν οι συσχετισμοί. Οι καταγεγραμμένοι ψηφοφόροι είναι σχεδόν 10 εκατομμύρια. Στη πραγματικότητα είναι λιγότεροι επειδή δεν έχουν καθαριστεί οι εκλογικοί κατάλογοι. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω πόσο λιγότεροι είναι και επομένως παίρνω ως δεδομένο τα 10 εκατομμύρια. Ενδεχομένως τα ποσοστά να ήταν λίγο ψηλότερα εάν είχα τον πραγματικό αριθμό των ψηφοφόρων.

Από τα 10 εκατομμύρια ψηφοφόρους, οι μισοί περίπου είναι κεντροδεξιοί δηλαδή 5 εκατομμύρια. Τα  αποτελέσματα των εκλογών είναι σωστά αλλά λίγο στρογγυλοποιημένα.  Ο αριθμός των συνολικών και ενεργών μελών της ΝΔ είναι σύμφωνα με πληροφόρηση που είχα τη περίοδο που συμμετείχα ενεργά στο κόμμα.



Αριθμός
Ποσοστό
κεντροδεξιά
5.000.000
100,00%
ψήφοι 2004
3.360.000
67,20%
ψήφοι 2015
1.560.000
31,20%
μέλη ΝΔ
200.000
4,00%
γαλάζιοι δημόσιοι υπάλληλοι
200.000
4,00%
άχρηστοι γαλάζιοι δημόσιοι υπάλληλοι  
50.000
1,00%
ενεργά μέλη ΝΔ
50.000
1,00%
μεγαλοπαράγοντες
3.000
0,06%
βουλευτές
100
0,0020%
βαρώνοι
10
0,0002%



Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι περίπου 600 χιλιάδες. Υπολογίζω το 1/3 να είναι της ΝΔ (200 χιλιάδες) που συμπτωματικά είναι ίδιος με τον αριθμό των μελών της ΝΔ. Από τους 200 χιλιάδες «γαλάζιους» δημοσίους υπαλλήλους, εικάζω ότι το ¼ ( 50 χιλιάδες ) είναι άχρηστοι δηλαδή δεν έχουν λόγο ύπαρξης που συμπτωματικά είναι ίδιος με τον αριθμό των ενεργών μελών.  Ο αριθμός των μεγαλοπαραγόντων και των βαρώνων είναι δική μου εκτίμηση.
Η ΝΔ εξέφραζε το 2004 τα 2/3 της κεντροδεξιάς ενώ το 2015 ούτε το 1/3. Το 1/3 μιας παράταξης είναι όλη η παράταξη; Σύμφωνα με τη λογική των Νεοδημοκρατών ΝΑΙ! Τα ενεργά μέλη της ΝΔ είναι το 1% της κεντροδεξιάς παράταξης. Αυτοί που «τα τρώνε χοντρά»,  οι μεγαλοπαράγοντες, είναι το 0,06%.  Δηλαδή η κεντροδεξιά έχει 99,04% κορόϊδα και 0,06% ξύπνιους. Και αυτοί που «κάνουν κουμάντο», οι βαρώνοι είναι το   0,0002%.
Είμαι στην ΝΔ από τα μαθητικά μου χρόνια. Τώρα κοντεύω 45 χρονών. Μου χρωστάνε πολλά και δεν τους χρωστάω τίποτα. Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες ηλίθιοι τους στηρίζαμε με τη ψήφο μας και τον αγώνα μας για πολλές δεκαετίες. Και όλα αυτά γιατί; Για να μας κλέβει και να τα «τρώει χοντρά» ένα ποσοστό 0,06% της κεντροδεξιάς! Για να «βολευτεί» στο δημόσιο ένα 3% της κεντροδεξιάς! Για να πληρώνουμε κερατιάτικα άχρηστους γαλάζιους δημόσιους υπαλλήλους που είναι το 1% της κεντροδεξιάς! Για να μας κάνει κουμάντο το 0,0002% της κεντροδεξιάς!
Εγώ πού είμαι από τα μαθητικά μου χρόνια στη ΝΔ, έχω θέσει ως ένα από τους βασικούς μου στόχους:

Για το καλό της πατρίδας να εργαστώ μαζί με άλλους
για την εξαφάνιση της ΝΔ από το πολιτικό σκηνικό

Στάθης